Orman yangınlarına karşı elektrik hatları denetimi
Denizli Valisi Yavuz Selim Köşger, ormanlık alanlardan geçen elektrik hatlarının bakım ve yenileme çalışmalarını değerlendirdi. Yaz aylarında artan yangın riskine karşı TEİAŞ, TEDAŞ ve ADM Elektrik yetkilileriyle toplantı yaptı. Valilik koordinasyonunda yürütülen çalışmalarla olası yangınların önüne geçilmesi hedefleniyor.
Denizli Valisi Yavuz Selim Köşger, Valilik koordinasyonunda düzenlenen toplantıya katıldı. Toplantıda, bölgeye elektrik hattı ulaştıran ve dağıtan TEİAŞ, TEDAŞ ve ADM Elektrik yetkilileri, ormanlık alanlardan geçen enerji nakil hatlarındaki bakım, yenileme ve güvenli işletme çalışmalarını anlattı.
YANGIN RİSKİ YÜKSEK
Özellikle yaz aylarında elektrik telleri, orman yangınlarının en önemli nedenlerinden biri oluyor. Bu nedenle hat altı temizliği, budama, izolasyon ve direk bakımları büyük önem taşıyor. Toplantıda teknolojik izleme sistemleri ve erken uyarı mekanizmaları da ele alındı.

KOORDİNASYON GÜÇLENECEK
Vali Köşger, kurumlar arası iş birliğinin artırılması gerektiğini vurguladı. Olası acil durumlarda uygulanacak koordinasyon süreçleri ve enerji kesme protokolleri hakkında bilgi aldı. Tüm kurumların yaz dönemi yangın riskine karşı azami dikkat göstermesi gerektiğini belirtti.
Vali Köşger, yürütülen çalışmaların titizlikle devam edeceğini ve gerekli tedbirlerin alınacağını ifade etti.
