Fiyasko etkinlikte kendi teleskobunu kullandıran vatandaş, takdir topladı

Denizli Büyükşehir Belediyesi’nin fiyaskoyla sonuçlanan “Ay’ı Birlikte Gözlemleyelim” etkinliğinden ilginç detaylar ortaya çıktı. Etkinliğe kendi teleskobuyla gelen Güney isimli bir vatandaş, katılımcılara gökyüzünü gösterdi. Büyükşehir’in yapamadığını yapan vatandaş katılımcıların takdirini topladı. DBB’nin bakanlıktan izin almadığı için etkinliğin iptal edildiği öğrenildi.