Denizli Karma Atletizm Takımı Türkiye Şampiyonası’ndan 14 madalya ile döndü
Kütahya’da düzenlenen U14 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda mücadele eden Denizli Karma Atletizm Takımı, elde ettiği 14 madalya ile büyük bir başarıya imza atarak organizasyona damga vurdu.
Pist ve saha yarışlarında üstün performans sergileyen Denizlili sporcular, farklı branşlarda Türkiye dereceleri elde ederek hem kentlerini hem de kulüplerini gururlandırdı.
Şampiyonada Azra Taşkın uzun atlama branşında, Münevver Arya Özel cirit atma branşında ve 4×200 metre bayrak takımı ise takım halinde Türkiye şampiyonu olmayı başardı. Kerem Emre Çakmaklı, Osman Karagöz, Muharrem Emir Süyün ve Muhammed Hilmi Ardıç’tan oluşan bayrak takımı altın madalyaya uzanarak önemli bir başarı elde etti.
Yavuz Altıntaş triatlon branşında Türkiye ikincisi olurken, yüksek atlamada Türkiye dördüncülüğünü elde etti. Ali Eymen Alper ise yüksek atlamada Türkiye üçüncüsü, triatlonda ise Türkiye beşincisi olarak şampiyonayı tamamladı.
Özge Kirez uzun atlamada Türkiye üçüncüsü olurken, 60 metre yarışlarında Türkiye sekizinciliği elde etti. Zeynep Melike Arslan, 2013 doğumlu kızlar cirit atma kategorisinde, Elif Sude Şakır ise 2014 doğumlu kızlar cirit atma kategorisinde Türkiye üçüncüsü olarak kürsüye çıkmayı başardı.
Toplam 14 madalya ile şampiyonayı tamamlayan Denizli Karma Atletizm Takımı, elde ettiği derecelerle organizasyonun en başarılı ekipleri arasında yer aldı.
